Bila diri dikhianati

Ni tajuk entri aku yg seterusnya. ala tak ckp pun kau tau kan.

Aku emo kebelakangan ni. so entri-entri dlm blog ni pun akan bebaur poyo-poyo gitu. haha. rs mcm blog awek-awek pun ade. g mampos ah.

Berbalik pada tajuk di atas. setelah mengalami sendiri perkara ni, aku rs sgt teruk. emosi jd xtentu arah. fikiran jd kusut. rs nak mrh, rs nak nangis, rs tertekan gila babi. ape lg tindakan yg boleh dibuat selain trs merayu, meminta pnjelasan dan mohon diberi peluang sekali lg...

Tapi ape yg aku dpt? nothing..

Sebaliknya aku rs diri begitu terhina. mcm org bodoh. org dah xnk bt ape nk pksa-pksa kan. so biar la ia pergi dgn tenang. terima je keadaan. malah dgn tindakan tu jgk mgkin akan buat dia rs lebih berkuasa. rs diri begitu spesel. tak adil bukan? idup kau tersiksa tp dia boleh bersenang-lenang dgn idup barunya tanpa kau. tanamkan dlm ati. kau pun boleh hidup tanpa dia. yakin la ade seseorg lain yg sdg menunggu kau.

So aku hrp kali ni last lah. aku xnk cite hal ni lg. bosan dah. hala tuju blog aku mcm dah terpesong jauh je. ape brg jantan ni cite psl awek dlm blog lak kan. muka je ganaz. tp hati jambu. hahaha. brani sound la aku cmtu. aku sepak muka kau 17 kali nt.



Dah. tu je utk ari ni. selamat kembali ke skolah. selamat kembali bekerja.

2 komen:

aLi teRaroSa said...

muka je ganaz tapi hati jambu... muke ko ganaz sangat macam hulk hogan ke macam anuar zain?? hehehe

jom pergi mengketakkan badan di gym opis!!!

apex said...

hoihh nak kene sepak??