Teman tp mesra

Dulu. aku pernah punye teman yg sering berkongsi kisah suka dan dukanya bersama aku. tiap kali dia hepi, aku akn jd tempat dia bercerita. dan tiap kali dia bersedih, aku juga sering dijadikan tempatnya mengadu. dan mgkin disebabkan kemesraan itu, dia akan kembali hepi selepas menghubungi aku.

***** **** ***** ** ******* ***

** ********************** ***********

****** ********* ***

Kini. teman itu kembali. aku sedia menerimanya semula bila mengenangkan kemesraan yg wujud sejak lama dulu. aku masih teman yg kau knl dulu. yg boleh kau harapkan utk kembalikan keceriaan dlm hidupmu. aku sudi jd pendengar, pengkritik, pendokong utk kebahagiaanmu. andai kau hepi, aku masih bisa temani kau bergelak ketawa. andai kau bersedih, aku juga bisa menangis bersamamu. biar apa pernah terjadi antara kita.. kau tetap temanku sampai bila-bila~

2 komen:

aLi teRaroSa said...

Huh? aku ke? bile mase aku nangis aku ngadu kat ko?aku gelak2 pun aku gelak sorang2 je, tak ajak ko pun... ngehehehe

apex said...

hoihh hoihhh..geli weh! haha
err teman tp mesra ko bukan "makcik tu" ke?hahaha