Misi Mencari

Semalam Sabtu 23.01.10 jam 11
Misi mencari baju kaler oren bermula.

Memandu ferrari labah-labah yg belum di-renew rodtek ke Summit USJ. spt biasa sesat 5-6km. byk kedai lom bukak. pemalas n lembab btl manusia-manusia yg bekerja di sini. bukak la kdai pg-pg. rezeki sng masuk -mak aku ckp la. usha punye usha punye usha.. xjumpe yg berkenan di jiwa. lyn Tooth Fairy jap.

Kemudian bergerak ke Alamanda Putrajaya. owhh dah lame gile xdtg sini. masih tak berubah. manusia-manusia seksi masih byk berkeliaran. mcD tempat yg slalu aku bli mcflurry dulu pun masih di situ. GSC di sini juga masih sibuk dgn kaki wyg yg ramai. yeaa..GSC yg slalu aku kunjungi suatu masa dlu...kenangan manis yg xkn dilupe sepanjg hayat... byk angin dah dibuang di sini..

Namun ape yg dicari belum ditemui. aku dah mula rasa putus asa. semangat semakin hilang. mujur si dia byk membantu. terus memberi sokongan walaupun muka dah ketat. keh keh keh


Jam 5 kuar dr Alamanda. bergerak mencari Jusco terdekat. bertubi-tubi Jusco muncul dlm kepala aku. Puchong.. Kajang.. Cheras.. Wangsa Maju.. argghhh!! at last Jusco Cheras jd pilihan. lokasi yg sng dicari, xjauh dr umah dia.

Dekat-dekat 2 jam jln dlm tu. kecik je tempatnya. xbyk pilihan jgk. ntahapehape la sng ckp. rs nyesal gak dtg sini. tp dlm nyesal-nyesal tu akhirnya terjumpe baju ni. nak kata oren sgt tu xla. juz oren.. harga asal mhl gak. mujur ade less 50%! canteekk!! terus angkat.

Misi berakhir jam 8. nantikan kemunculan aku bersama baju baru ni pd mlm tu nt k. harap-harap xde la yg same. hehehe..

5 komen:

jai said...

Damnn..bju nicole tu???
gempak la lu nnti..

aLi teRaroSa said...

"at last Jusco Cheras jd pilihan. lokasi yg sng dicari, xjauh dr umah dia."

huhh... alasan yang bagos! hohoho... demmmmm.. da dapat menda kaler oren... banjer aku tie oren satu...murah-murah je... hohoho

nABiL said...

dtg putrajaya bukan nk jumpe aku pun..huhu:-p

apex said...

jai- ceh xde mknanye nk gempak2

ali- tie oren??ape brgg??haha

nabil- bt ayat sdih la plak. haha lenkali kte dating eh. hehe

Anonymous said...

baju oren x ade...baju pink ada laa, aku kasi lu pinjam. jgn lupa basuh.

huhuhu