Side Income

Aku selalu diajak join bermacam-macam program bisnes. samada online bisnes mahupun bisnes stokis. tp pada aku sume ni perlukan komitmen penuh dr diri sendiri. so tnye la diri sendiri samada kau boleh committ pada mende-mende ni sume atau x. tiap perniagaan perlukan modal dan usaha. tu yg harus kau phm. klu kau bg modal, kendian kau xbuat ape-ape. kejayaan tu xkan dtg pd kau. dulu aku cmtu la. n skrg aku lebih positif. harap-harap membuahkan hasil la. hehe..

Sekarang aku sdg usahakan satu perniagaan yg aku rs kurang berisiko. perniagaan yg mudah, jelas dan senang diterima. memperkenalkan produk yg berkualiti, produk yg digunapakai sehari-hari oleh setiap lapisan masyarakat. modal permulaan yg juga tidak membebankan. agak-agak klu korg nk tau ape bisnes ni, nk try produk ni ke, leh la kontek aku ye. aku rasa xde jual kat mane-mane lg ni. tp xtau la dlm beberapa bulan lg cmane. hehe..


Ini pun slh satu perubahan yg aku nak buat dlm idup aku.
Wish me luck k (^_^)v

7 komen:

jai said...

aku mcm berminat..ape weh??

apex said...

haha laju je. modal permulaan rm150. tu je aku leh ckp dlm ni. keterangn lanjut kena jmpe ah. leh tunjuk testimoni dgn demo skali..

aLi teRaroSa said...

aku da tau ape tu... but tak dikenali lagi... maybe ade potensi... selamat berjaya~~~ nanti malam chating dengan aku.. mana la tau tetiba aku berminat jugak! ngehehehe

fati said...

waaaaaaaaaaaaa... malam ni CF ehh! nak la jugak.. nak kompol duet!
sesuai ke untuk kaum gadis seperti saya? ehem! :P

aLi teRaroSa said...

kaum gadis tu ayat~~~ keskeskes...

apex said...

ali- haha ko tau kan? mnde tu la. hehe

fati- boleh2. gadis spt anda, gadis spt ali pon boleh :p

Anonymous said...

lebih kaya dari en kaya dan juga tersangat kaya hingga mampu beli kilang kaya.